האלוף במיל' עמידרור: "ישראל צריכה להיות אגואיסטית"

    עמית דניאל No Comments on האלוף במיל' עמידרור: "ישראל צריכה להיות אגואיסטית"

    אלוף במיל' יעקב עמידרור מתייחס לדיווחים על שיחות עם חמאס ואמר: "סינוואר מבין שמדינת ישראל יכולה לפגוע קשה בחמאס והוא מעדיף להגיע להסדרה בהקדם"

    עמידרור צילום: Flash90
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלוף במילואים ומי ששימש בעבר כראש המטה לביטחון לאומי וכיום כחוקר בכיר במכון ירושלים למחקרים אסטרטגים, יעקב עמידרור, שוחח עם אפרים דוד בתכנית הפוך על הפוך והתייחס לשיחתו של מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר.

    לדברי עמידרור: "חרף ההתרברבות, חמאס חושש מעימות צבאי. יש לנו פתרון גם למאמץ המנהרות של חמאס. יחיא סינוואר מבין שמדינת ישראל יכולה לפגוע קשה בחמאס והוא מעדיף להגיע להסדרה בהקדם".

    עמידרור טוען כי חובה להגיע לרגיעה בדרום משום שהמאמצים צריכים להתרכז בצפון הארץ: "אנחנו צריכים למקד את היכולות שלנו בצפון. אנחנו נחרצים למנוע הקמת כח איראני בסוריה ושם ישראל ממקדת את המאמצים".

    באשר לצעדות חמאס בחודשים האחרונים והמלחמה שלו על דעת הקהל הערבית ברצועת עזה, אומר עמידרור: "חמאס נכשל כליל. היו לו הרוגים רבים בסבב ההסלמה האחרונה והוא לא מצליח לצעוד מטר בישראל. הוא הצליח בטרור העפיפונים בלבד".

    כשנשאל האלוף במיל' עמידרור האם לא נכון להתחשב בדעתו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן לפני שהולכים להסדר מול חמאס, הוא ענה: "הרשות הפלסטינית מאד לא אוהבת את זה אבל אנחנו בעניין הזה צריכים להיות אגואיסטים".

    האזינו:



    0 תגובות